2011. április 23., szombat

Himalájai sószappan kecsketejjel és rózsaszín agyaggal

Már rakosgattam a sómat kb. egy hónapja, de most végre belevágtam a himalájai sós szappanomba. Legközelebb egy szép formát kell neki választanom, mert így elég rusztikus lett, és egy élmény volt felvágni. Akár a Himalája lábánál lévő bányában dolgoztam volna! Persze ez a beltartalmi értékből mit sem vesz el.
Ez a különleges, kemény szappan 20% kecsketejet, extra adag shea vajat tartalmaz, és a szokásos 5% superfat helyett 12%-ot hagytam, hogy minél jobban ápoljon és ellensúlyozza a só szárító hatását! Ezen kívül tartalmaz még mogyoróolajat, olivaolajat és kókuszvajat.
A rózsaszín agyag színezte ilyen kellemes rózsaszínre, és ásványi anyagokkal tölti fel a bőrt.
A himalájai só minden bőrtípusra alkalmazható. A száraz bőrnek lezárja a felső rétegét, így nem engedi azt kiszáradni, míg a zsíros bőrnél szabályozza a faggyúmirigyek működését! Pattanásos fiataloknak kifejezetten ajánlott a használata. Emellett gyulladás csökkentő hatása is van, serkenti a vérkeringést, az anyagcserét, ezáltal frissebbé varázsolja a bőrt.
A mogyoró olaj könnyen felszívódik, nem hagy olajos érzetet, így minden bőrtípusnál használható.
A shea vaj használható sebgyógyításra, pikkelysömörre, ekcémára, terhességi csíkokra, ránctalanító, hidratáló hatású, természetes faktorszáma révén véd az UV sugaraktól is.

6 megjegyzés:

Halász Csilla írta...

neked hányas ph-ju szappanjaid vannak?
már kétségeim vannak....,érdekes adatokat hallottam különböző szappanosoktól...:o

bsbori írta...

Nekem tetszik! A formája pedig egészen egyedi:)

Gizi írta...

Kedves Gizus!

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok az egész családnak!!!

A lányoknak sok-sok locsolót, a fiúknak pedig sok-sok piros tojást a locsolásért.

Janka írta...

jaj, jaj, ezt nagyon imádom!!!!

Texia írta...

Gizus, very beautiful soap!

Monessa írta...

Nekem is bejön!:)