2011. április 15., péntek

Játék!


Sziasztok!

Újabb játékra szeretnélek benneteket hívni!
Most is négy szerencsés nyertes vihet haza egy-egy gizusszappant!

Csináltam már blogos, majd facebook-os játékot, most úgy gondoltam, hogy indítok egy vegyeset!

Like-old a facebook-os oldalamat ITT!
Ajánld az oldalt 10 ismerősödnek, akik hozzád hasonlóan szeretik a természetes dolgokat!
( ezt a facebook-on jobb oldalt megteheted- pár kattintás :)
Hagyj itt egy bejegyzést, vagy a facebook-os oldalon a játéknál.
(Akinek nincs facebook-os oldala, kiteheti a blogjában!)

Már résztvevője is vagy a játéknak!

Ha van kedved ezen felül, meg is oszthatod, vagy kiteheted ezt a képet az oldalsávodban!
Ha kíváncsi vagy kövesd a blogom, szívesen látlak!

Mi is lehetne a legjobb határidő egy gizusszappanos játékra, mint Gizella nap, május 7.
Sorsolás május 8.

37 megjegyzés:

Kedy írta...

Jelentkeznék, szeretnék nyerni! :)

Ilumilu írta...

Annyira tetszenek a szappanjaid, köszi a lehetőséget!!

csigaszabo írta...

Fincsi szappanért mindenre hajlandó vagyok. Facebookom nincs, de a blogon hirdetlek!
Köszönöm a lehetőséget!

Halász Csilla írta...

a kicsilányom ehcémás..:(,nagyon kéne az a szappan.....:)))

GhostGirl írta...

megosztottam,likeoltam,mostmár csak reménykedni tudok benne,hogy sikerül nyernem :)

Edina írta...

Hogyne jönnék.....
Nagyon szép ez a szappancsoportkép!
puszi

latinka írta...

Én is szeretnék játszani!

Ari írta...

Jelentkezem! Köszi az újabb lehetőséget!

Tímel írta...

Jövök én is!
A blogomba teszlek ki:)

boGár krea írta...

Köszönöm a meghívást, szívesen játszom ezekért a csodás szappanokért. :)

Kati írta...

Ismét jöttem játszani ha lehet, Facebookom nekem sincs , de a blogomon hírdetlek.

Ányi írta...

Én is szeretnék játszani :) A blogomon foglak hirdetni, de a FB-n is megnyomom a 'Tetszik'-et :)

Krisz írta...

Mivel a múltkor nem sikerült és imádom az ilyen szappanokat, ezért most újra megpróbálom! :)

Eszter Schlakker írta...

Facebookon megosztottam, lájkoltam az oldalt! Kíváncsi vagyok ezekre a szappanokra, csupa jót olvastam róluk. Jó lenne nyerni...

Kitti írta...

Énis-énis!!! Nagyon örülnék a nyereménynek!:):)

gajdanlina írta...

Lájkoltam és megosztottam a fecebook-on, de nem tudom, hogy hogy lehet ajánlani:-(
Belefér így is a részvét?:-)
Csodálattal követem a ténykedésed, hihetetlen, hogy hogy van erre energiád a nagy család mellett! Le a kalappal!:-)

Üdvözlet a régi szomszédból és a mostani Münchenböl!

Timi írta...

Jaj de jó, újra játék!

Belinda írta...

Nem tudtam tájönni, hogy küldjem el a Facebookon 10 embernek, úgyhogy inkább visszatérek az ismert vizekre.:) Jelentkezem ezennel.:)

Gi írta...

Itt a helyem! :)

Cseresznyevirág írta...

Szia Gizus! Naná hogy jövök megint játszani, csodásak a szappanjaid, mindig gyönyörködöm bennük! Jó lenne nyerni egyet! :-) A Facebook-on is likeoltam, megosztottam.

Janka írta...

Lájkoltam és megosztottam. Sajna, az ajánlást nem találtam ki, hogy kell, de ha rájövök, megteszem.

Megint jövök, hátha... :)

Monica írta...

Én kitettelek a blogomba, nyomtam a fb-on tetsziket, de ajánlást úgy tudom, hogy csak eseményre lehet tenni. Nem sikerült :S

Ritus írta...

Facebook-on és itt is ringbe szállok a fincsi szappanokért.

norono írta...

Nagyon boldog névnapot Gizus!!!

Fáni írta...

Én is nagyon szeretnék játszani. Már láttam, szagolgattam ilyen finom szappanokat, de a Tiedet nem ismerem. A FB-on ajánlottam az oldaladat és like-oltam is, az oldalamon is kint vagy.Nagyon szeretnék nyerni, talán most sikerül. További jó munkát és szép estét

Tündéri Lonka írta...

jövök!

Monessa írta...

Köszi a lehetőséget, jövök én is! :) Kitettelek oldalra.

inga írta...

Megint szuper szappanok, hurrá :)
Kitettelek a blogomba.

Csirli írta...

Meglajkoltam a facebookon, de en hulye vagyok hozza, nem tudom hogy kell ajanlani, megosztani... De kiteszlek a blogomra most rogton :), mert ugye jo lenne az a szappanka :)

Hegyi Tamás írta...

Szia!

Mindig is szerettem volna kipróbálni az ilyen természetes szappanokat! Kitettelek Facebookon és a blogom oldalsávjában is!

Ármina írta...

Én is jelentkeznék! Szeretném kipróbálni a szappankáid közül valamelyiket:) Meg vagy Facebookon:)

zsizsike írta...

Megpróbálkozom újra én is a játékkal, hátha ezúttal kedvez a szerencse. Köszönet az újabb lehetőségért.

Kismaccs írta...

Hátha Fortuna rám kacsint... :))

Gyöngy-szirom írta...

Vásárokon szoktam ilyen finom illatú szappanokat szagolgatni:-). Szeretnék részt venni én is. Facebook-ot nem nagyon használok, de a blogomra kiteszem. Jó úgy?
Köszi a lehetőséget.

Andi

Szilabi írta...

Én is beszállok a játékba! :) Hátha.... ;)

Ecka írta...

A nagyon szépek az általad készített szappanok! csak gratulálni tudok. :)
Május 8. az 1. házassági évfordulónk lesz, remélem ennek örömére nekem kedvez a szerencse! :)

rozandi írta...

Likeoltam, megosztottam, de a biztonság kedvéért a blogomba is kiteszlek.