2011. augusztus 23., kedd

Ő is új köntösben!

Rózsaszínagyagos kamillás szappan shea vajjal

Egy kedvelt szappanomat öntöttem újra még a vásárra készülés közepette, ami Itt olvashattok.
Nagyon szeretem az új formáimat, bár még nem múlja felül a tömbbe öntés élvezetét!

Kevés kókuszvaj, ricinus és nagyrészt -kb. 80% - olivaolaj adja ezt a krémes szappanalapot , ami már önmagában is kényezteti bőrünket. Extra ápolásnak a sheavajat választottam, ami alkalmas az irritált bőr megnyugtatására, vitaminokkal látja el bőrünket, ekcémás tüneteket enyhíti.
Folyadéknak kamillateát használtam. A kamilla a bőrön gyulladásgátló hatású, nyugtató és idegerősítő. A kamilla teától bőrünk friss és üde marad.A rózsaszín agyag a száraz bőrre van nagyon jó hatással.
Illata jázmin , mirha, mandarin, bergamott és rózsa illóolaj keveréket használtam.
Igazi nőies szappan, melyet lila mica porral díszítettem!


1 megjegyzés:

Kati írta...

Nagyon szép lett.