2011. március 18., péntek

Metál csillogás + virág illat

Rózsaszín agyagos, kamillateás, shea és kakaóvajas, húsvéti hangulatú szappan

Talán ezt a nevet kellett volna neki adnom, de most nem jutott az eszembe semmi frappáns rövidebb név! ( akinek igen, bátran írja ide)
A szappan alapjául a babaszappanalapot használtam. Kevés kókuszvaj, ricinus és nagyrészt -kb. 80% - olivaolaj. Így egy krémes szappanalapot kaptam, ami már önmagában is kényezteti bőrünket. Extra ápolásnak a kakaóvaj-sheavaj párost választottam, mindkettő alkalmas az irritált bőr megnyugtatására, vitaminokkal látják el bőrünket, ekcémás tüneteket enyhítik.
Folyadéknak kamillateát használtam. A kamilla a bőrön gyulladásgátló hatású, nyugtató és idegerősítő. A kamilla teától bőrünk friss és üde marad.
Illatnak ylang-ylang, jázmin és rózsafa illóolaj keveréket használtam, így erősen virág illatú lett.
Igazi nőies szappan, melyet lila mica porral díszítettem!
Érési idő min. 4 hét!

1 megjegyzés:

Léna írta...

Nagyon ötletes, különleges szappan! És a minta is nagyon passzol hozzá! :)