2011. január 26., szerda

Újabb öröm ért

Bori lepett meg egy kedves gesztussal, egy újabb díjat kaptam.
Ezt írta rólam: "Hihetetlen mennyiségű energia szorult belé és tele van új ötletekkel."
Igazán köszönöm, az ember ilyenkor jókedvre derül, teste, lelke mosolyog.
Én is nagyon kedvelem a blogját, igazi blogbarátnő!


A díjhoz természetesen szabályok is tartoznak. Ezek a következők:
- Írj egy bejegyzést, amelyben közzéteszed a Liebster Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.

-Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.

-Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat. Linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket a jelölésről.

-Tehetséges, kezdő blogolókat jelölj, ne olyanokat, akiknek több száz követője van.

Az én választottjaim:

Nadler
Szeretem a blogját, kreatív, ötletes, és meglepően kevés rendszeres olvasója van. Márcsak azért is egy hatalmas díjat érdemel, mert 6 gyermeket nevel és e mellett még alkot is.

SzappAncsi
Imádom a szappanjait. Ötletes és jókedvre derít. Bizonyára Ő maga is ilyen!!! :)

IllatosSzappan
Őt nem hagyhattam ki, mert példaértékű önzetlenséggel segíti a munkám az első perctől kezdve, és természetesen nagyon tetszik a munkája egyedisége.

Andi!!!!
Gyönyörűek a munkái! És hogy Happy end legyen a vége! :)))

2 megjegyzés:

Alma írta...

Nagyon szépen köszönöm a díjat!

Szépek a szappanjaid, nagyon ügyes vagy!:)

SzappAncsi írta...

Kedves Gizus! Nagyon köszönöm a díjat, igazán jól esett. Igen, szerintem is lehet bennünk némi rokonlelkűség - nagyon tetszik a Te szappanos világod, közel áll hozzám!
A tejeskávés nekem is hasonló élmény volt...,,na ilyet szerettem volna én is" Üdv és további szép napot!