2011. január 7., péntek

Tejeskávé habbal és fahéjjal

Elkészült az első olyan tömbszappanom, amire büszke vagyok. Nagyon sok izgalom követte, mert miután lépésről lépésre összeraktam a rétegeket, elkezdett nagyon bemelegedni, pedig még hűtőbe is raktam, ahogy Bori javasolta. Ma reggel pedig nem nagyon akart az alkalmi formából kikecmeregni, de nagy nehezen sikerült belőle kicsalni. Ekkor megnyugodtam és megdobbant a szívem, mert pont ilyennek képzeltem. Nem bírtam ki, így azonnal vágtam belőle egy szeletet.

Aztán még egyet, és még egyet, míg végül felszeleteltem az egészet, pedig délutánra terveztem .
Gondoltam mihamarabb megosztom veletek. Kiszáradás után szerintem szép egyszínű lesz a barna rész is.


És íme!

Az alsó rétegbe tejet tettem ( sajna csak tehéntejet), a felsőbe kávét. Mindkét rétegbe került őrölt kávé, kivéve a habba, amit az aljából tettem félre. A felsőbe került őrölt fahéj, mert én nem tudom elképzelni a kávézást tej , hab és fahéj nélkül. Illatanyag nem került bele. Extra zsiradéknak kakaóvajat használtam. Végül is egy frissítő méregtelenítő kávészappan jól jöhet reggel száraz bőrre!

9 megjegyzés:

GaB írta...

Gizus, ez gyönyörűűűű!
Mi is áttértünk a szappan használatra. Most éppen kecsketejeset szereztem be. :)
Nagyon ínycsiklandozó ez az összeállítás, szinte beleharapnék. :)))
Puszi nektek! B. Gabi

Edina írta...

Na most megint irígy vagyok.......
Csodaszép!!!!
Kár volt izgulni!
Nem is tudom miért nem vettem már észre tegnap az új szappanodat. Pedig mindíg kiváncsian várom a következőt.
Hát Gizus! Gratulálok! Nagyon szépet csináltál!
Ügyes vagy!

Zsu írta...

Gratulálok! Nagyon szép lett!

Andi írta...

Szia!

Nagyon-nagyon szép ez a szappan, és ideírom, egybe, a testvaj is gyönyörű!

Névtelen írta...

Nagyon-nagyon-nagyon durván jó lett!

Gizus írta...

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm! Örülök, hogy tetszik!

SzappAncsi írta...

Hááát, ez első látásra nyami...:-), másodikra gyönyörűűűű, gratulálok!

Gi írta...

Tényleg olyan, mint amibe most azonnal beleharapna az ember lánya :D Gratulálok!

Melian írta...

Mintha tényleg valami csokis süti lenne! A reggeli kávé duplán..
Árulod a Meskán?