2011. január 7., péntek

Csupa méz, és körömvirág ,és kamilla....

Az ünnepek előtt mézet vettem a kislányom osztálytársának a szüleitől és ajándékba kaptam egy jó nagy adag méhviaszt is. Cserébe, majd én is adok ebből a szappanból nekik. A szappanom összetétele egyszerű, de nagyszerű: kókuszvaj, ricinusolaj, nagy adag olivaolaj és méhviasz. Foladéknak kamilla és körömvirág teát használtam, mindkettő jótékony hatással van a bőrre. Illatnak a geránium olajat választottam bőrápoló tulajdonsága miatt. Még gyakorolnom kell ezt a tömb öntést, de nagyon élvezem.

2 megjegyzés:

Edina írta...

Nagyon fincsi....

bsbori írta...

Guszta! :))))

Kérdésedre válaszolva, a kávé szappanom az nekem is csodákat csinált, először azt hittem szappan sem lesz belőle, mert kinyomott magából egy rakás olajat. Itt jöttem rá, hogy nem nagyon kéne többet erőltetnem a tömbszappan takargatását. Végül fogtam egy keverőlapátot és összekutyultam az egész masszát. Szép sötétbarna színe lett és vegyes tapasztalatok jönnek vissza a kipróbálóktól. Van aki beleszeretett, van akinek túl dörzsis lett. Nekem pedig kicsit soknak tűnt benne a kávé por. Szóval a kávé szappant még gyakorolnunk kell.

Szurk a vajadhoz. Az enyémet azóta is imádom.

Pusza