2011. szeptember 12., hétfő

Újra nyeregben!


Már nagyon régen készítettem szappant! A nyár teljesen lefoglalt, aztán az iskolakezdés! Sosem volt megfelelő a helyzet!
Egy kedves férfi ismerősöm panaszkodott, hogy kevés a pasis szappan, így azon törtem a fejem, hogy mivel is lehetne nekik kedveskedni! Aztán összeállt a kép! Egy egyszerű shea vajas szappant készítettem nekik, hisz ők is küszködnek száraz, viszkető bőrrel, amire ez jó megoldás lehet. Egyébként is az egyik kedvenc alapanyagom, majd indigóval és aktív szénnel színeztem. Így fest most a formában a teteje, a belsejébe még jutott színezetlen natúr szappan is! Kíváncsian várom a holnapot, amikor felvághatom!
Illatnak szantál, kubeba és menta illóolajat választottam egy kis levendulával fűszerezve! Ez az összeállítás, frissít, férfias, fertőtlenít és dezodorál!

1 megjegyzés:

Edina írta...

Én is nagyon kíváncsi vagyok:)
Biztos nagyon szép a belseje is!