2011. szeptember 16., péntek

Holt tengeri iszapos szappan kecsketejjel


Sokat gondolkodtam azon, hogy minden szappant tegyek e fel ide, amin nem sokat változtattam, esetleg a külsején csak, mert nem akarnám magamat ismételni! Aztán arra az elhatározásra jutottam, hogy mivel ez egy "munkanapló", így nem is hiányozhat belőle egy darab sem, még akkor sem, ha esetleg ismétlem magam!
A Kleopátra kedvence más kedvence is lett, így azt készítettem el a minap. Kókuszvajból, ricinusolajból, olivaolajból és sok-sok sheavajból készült ez a krémes szappan, mely a legszárazabb, problémás bőrre is kiváló . A geránium olajat egy kis levendula olajjal egészítettem ki, hogy erősítsem a fertőtlenítő, sebgyógyító hatást! Mindkét illóolajat javasolják problémás bőr kezelésére!
A tetejébe egy kis indigó port csempésztem!

Nincsenek megjegyzések: