2011. július 13., szerda

Megfejtés!

A helyes megfejtés: Levendula szappan shea vajjal !

A facebook-on sajnos senki, és itt is csak két emberke adott jó megfejtést!
Ica és Judwil

A sorsolás nagyon egyszerűen ment a jobb kezem volt Ica, a bal kezem Judwil, majd megkérdeztem a gyerekem, hogy jobb, vagy bal?
Gizike a jobb kezemet mondta, így a fortuna Icának kedvezett!!!
A vigaszdíj pedig a Judwil-é, aki ugyancsak kap egy ilyen szappant!
Két megfejtőnél ez dukál!!!!

Írjatok egy címet nekem a gizus11@gmail.com -ra!

U.I.: Sajna nem volt ma áram, ami vicces 40 fokban, nuku hűtő, internet és még a keltetésem is lehet, hogy kudarcba fulladt!

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Ezt en is igy oldottam volna meg!:)Meg logsz nekem egy välasszal...napok ota värok rä! A cimem meg küldöm...vegre egy Gizus szappant is kiprobälhatok, köszönöm!:)))

Gizus írta...

Örülök neki, hogy örülsz!
Néha járok úgy, hogy csak gondolatban válaszolok, és azt hiszem, hogy válaszoltam! :)
Bocsi!

Ica írta...

Ezt én is így oldottam volna meg. Gratulálok neked is Judwil. Boldog vagyok, hogy egy újabb Gizus szappant próbálhatok ki. Ez eddigiek mesések, a család minden tagjának beváltak. A címem küldtem mailben, köszönöm a játékot: Ica

Kitti írta...

Gratulálok a nyerteseknek!:)