2011. november 2., szerda

Sorsolás!

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki velem ünnepelt és játszott! Tegnap össze is ültünk egy kis sorsolásra, amit a gyerekeim mindig nagy örömmel játszanak, és büszkén mutatják nekem hogy kinek ki a szerencsés választottja. Mivel rengeteget ficeregtek, így gyakorlatilag ez az egy a használható kép az eseményről! :)

A nyertesek pedig a következők:

Márton húzása: Kati

Gizike húzása: Era85

Robika húzása: Monica

Rozi húzása: Gi


Mindenkinek nagy nagy gratuláció! Játszatok velem máskor is! És gyertek be hozzám minél gyakrabban!

A címeteket a gizus11@gmail.com címre várom!

11 megjegyzés:

Katuska írta...

Négy manócska?! Jesszus! :o)

Chiara írta...

Gratulálok a nyerteseknek, neked pedig a "ficergőkhöz". Tündériek!

inecsg írta...

Gratulálok a nyerteseknek!

Kati írta...

De jó, köszönöm ,Mártonnak, hogy ilyen rám nézve szerencsés keze van, Gizus neked pedig a játékot. Jó ilyen sok gyereket látni egy családban, tündériek mind.

latinka írta...

gratulálok a nyerteseknek,és köszönöm a játéklehetőséget!

Monica írta...

Nagyon boldog vagyok, köszönöm szépen, puszi Robikának! Megy a mail is.

Gi írta...

Oh, de jóóóó :D Puszi Rozinak!!! Küldöm én is a mailt.

treza írta...

Örömmel ünnepeltem Veled/Veletek! :) Gratulálok a Nyerteseknek!

Szilabi írta...

Gratulálok a nyerteseknek! :)

Era85 írta...

Nagyon köszönöm a szappant! Kicsit meglepődtem, mikor hozta a postás, mert ezt a bejegyzést csak most olvastam. Még jó, hogy megvan neked a címem! :)))) Nagyon örülök neki! Amúgy a fiúk sok-sok puszit küldenek, amiért ilyen mesés szappant kaptunk.

Timi írta...

Gratulálok a nyerteseknek!:)