2010. október 20., szerda

Nekifogtam

Körülbelül két hete jártam a debreceni Mihály-napi vásárban. Mindig csak a kézművesek utcáját veszem célba, mert ott szeretek nézelődni. Az egyik standnál teljesen elvarázsoltak a színes- illatos tömböcskék, és ami nagyon meglepett a gyerekeket is. Majdnem mindet meg is akarták venni. Így sok apró darabkát vettünk. Robika itthon közölte, hogy ő abból a fahéjas mákosból is szeretett volna. Nagyon meglepett, hogy még az illatára is emlékszik, mert még csak 5 éves. Persze mondtam, hogy csinálok én neked olyat. Aztán jött, ami jönni szokott. Internet. Magam sem gondoltam, hogy ilyen népes tábora van ennek a "klubnak". Szinte mindent elolvastam azóta, és nagy örömömre kedves válaszokat is kaptam Egy fórumon. Remélem minél hamarabb mutatni is fogok tudni valamit. Ma megtörténtek az első próbálkozások. Már egy kicsit gizusosan.

Nincsenek megjegyzések: